ullared

Godmorgon!

Idag vaknade jag med en förbannad ryggverk igen, usch!
Men det är väl bara att vänja sig kan jag tänka mig, börjar väl bli framtung ;-)
Vi låg kvar i sängen en stund och kollade på en film innan vi gick upp idag.
Nu är klockan redan 20 i 3, tiden går fort.
Idag går jag in i v.26 i alla fall och jag längtar bara mer och mer tills den lilla kommer ut! :)
Pratade om Ullared när vi va hos mormor & morfar och vi ska förhoppningsvis åka dit och shoppa lite till bebisen eller aa mycket hoppas jag (a) Inom en snar framtid! :) MYYYS!
Blir nog till att ta husbilen ner, vi får passa på nu sa mormor för sen när bebis kommit så kan vi inte åka i den för det finns bara 4 bälten och vi blir ju 5st då! :p
Nu hade jag tänkt ställa mig och laga lite mat, blev så himla sugen på potatis & brunsås imorses :p Så det får nog bli det och köttbullar eller nåt.
Skulle vara gott med mormor & morfars älgkött men det är tomt på det i frysen tyvärr :(:p haha.

Vad ska ni hitta på för nåt skoj idag? :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0