Tvättdag!

Hej på er!

Här snöar det för fullt ute precis som det gjort ända sen igår.
Jag är rätt trött på all snö som kommer hela tiden nu, tycker allt att det räcker snart.
Eller egentligen för länge sedan.
Vi har precis ätit frukost här hemma, lite sent men vi sov väldigt länge idag faktiskt.
Om ca en timma ska vi ner till tvättstugan för vi ska tvätta resten av dagen.
Sedan ska jag laga mat, har en halv falukorv liggandes i kylen så det blir ungstekt falukorv och makaroner eller någonting liknande idag.
Sedan ska vi väl även packa tills imorgon för då åker vi ut till Åsaka och hälsar på mormor & morfar i några dagar.
Vi har skaffat kattvakt så vi kan stanna där ett tag och det ska bli riktigt skönt!
Ska ta med mig några plagg som är trasiga och laga dem när vi ändå är där också! :)
Just nu ligger skruttan och sprattlar som en tok inne i magen och det är hur mysigt som helst! :)
Om 8 dagar är det bara 100 dagar kvar tills bf :)
Tiden börjar gå fort nu =) Härligt.

Kram & Puss på er! :*

Kommentarer
Postat av: Ett mirakel på väg

Ja, man kan tycka att våren ska komma nu istället för snön borde ha kommit innan jul o allting.. Men men, när vi väl är i sommarens hetta längtar vi tills d blir svalare ute. Jag längtar gudomligt till sommarkvällarna när man sitter ute och äter grillat med en god sallad och har underbart sällskap i solnedgången.. Hur obeskrivligt som helst :) Hoppas tvättningen går bra o att ni får en trevlig vistelse i Åsaka :)

2010-02-03 @ 18:38:02
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0