Kyckling gryta/wook

Nu har vi precis vart borta i affären och köpt vattenkastanjer, minimajs, kokosmjölk & bambuskott för att göra en god kycklinggryta/wook jag har aldrig gjort det innan så jag hoppas att det kommer att bli bra.
Min svärmor bruka laga det ibland och det brukar bli såååå gott!
Lyckas jag också så kan jag ju dela med mig av receptet om ni är intresserade? :)
Vi fick även med oss 4 liter cola hem, det var extrapris om man hade hemköpskort så dem kostade bara 20kr för båda + pant. Hur billigt som helst :)
Micke köpte en powerking och jag köpte mig två pingvinstänger =) hihi.
Lite godis får man allt äta ;-)
Jag har även fått damsugit vardagsrummet idag, sorterat tvätten eftersom vi ska tvätta imorgon & ställt ut vagnarna på förrådet så länge!

Nu ska jag börja med maten så vi hörs senare! :)

Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0