hemma igen

Hejsan!

Jag va så dum så när jag skickade med nycklarna som Micke skulle ge till sin mamma så hon kunde mata katterna så glömde jag att sätta på nyckeln till dörren som fortfarande hängde i nyckelskåpet. Så vi fick åka hem igen idag eftersom katterna inte klarar sig själva.
Så nu är vi hemma igen, men vi hade en mysig kväll i Åsaka med tacos och tvmys.
Fick ett par skor & en jacka av mormor som verkligen var behövligt eftersom alla mina skor är hål i så jag blir blöt om fötterna och min jacka snart inte går att stänga längre.
Sedan idag så åt vi potatisgratäng & revben innan vi åkte en sväng till skulegården och hälsade på min kusin på lite över 2 år och kollade på hans nya rum och sedan åkte vi hem till Vänersborg.
När vi kom hem gav vi Katterna mat och nytt vatten sedan gick vi bort till Eva för hon skulle låna en kjol av mig tills ikväll när hon skulle på inflyttningsfest. Påvägen hem därifrån så handlade vi lite på Netto sedan gick vi förbi Nappe påväg hem. När vi kom hem så hämtade jag bara min plånbok sedan så gick vi bort till torpa för att köpa dricka.
De hade allahjärtansdag hjärtan där med massa olika texter på så jag och Micke köpte ett till varandra för de kostade bara 10:- styck. Sedan när vi kom hem så hade vi köpt istort sett likandana till varandra :p
Han köpte ett som det stod "världens bästa mamma" på till mig och jag köpte ett som de stod "världens bästa pappa" på till honom :p haha.
Nu sitter jag här och Micke sitter och spelar vi ska snart dra fram lite fredagsmys och kika på solsidan! :)
Sedan blir det nog sova rätt tidigt för vi har varit vakna länge idag! :)

Kram & Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0