Familjen annorlunda

Godmorgon!

I morses slog jag upp ögonen ganska tidigt, tror klockan var 08:20.
Jag slog på tvn och kollade på "Vakna med the vioce" tills klockan var 09:00 då det slutar gå på tvn.
Då gick jag upp, klädde på mig och gjorde mig lite te och två mackor.
Satte mig vid tvn och kikade om det var någonting bra där, och det var det självklart inte ;-)
Så jag satte mig vid datorn och kikade runt lite, nu tänkte jag kolla om one tree hill kommit ut än.
Vet inte om det är idag eller imorgon som det kommer ut.
Senare kommer min älsta syster hit en sväng och hälsar på.
Efter min näst älsta syster slutar skolan kommer även hon hit eftersom mamma ska ha visning på hennes radhus idag.
Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på faktiskt, det är ju halv åtta hos mig och familjen annorlunda på tvn ikväll i alla fall.
Någon annan som kollar på det?
Jag förstår mig inte på de människorna i familjen annorlunda, jag hade blivit helt galen med så många barn! haha.
Sist jag kollade så var det ett par som var helt överlyckliga för att kvinnan blivit gravid igen och det skulle vara deras tionde barn, TIONDE BARN!? Hallå eller!? Dessutom bodde de i en 4:a.
Jag tycker det är trångt nu med två pers i en tvåa & vill helst ha en trea när bebisen kommer.
Men men, det är väl olika från person till person antar jag :)

Vad tycker ni, är tio barn för mycket? :)


Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Hej på dig min älskling!



Har ju inte hunnit gå in å tacka för senast, var så kul att hälsa på lite. Hoppas att det gick bra att få ihop sängen å det så det inte fattades nån skruv...



Jag hade nog också fått panik med så många barn... Men jag beundrar deras uthållighet och humör... Jag kan bli galen här hemma ibland på Amanda å Sander när dom håller på, lägg till ett par såna till så hade dom nog fått vara utan mamma!! ;-) Jag hade ju kunnat tänka mig EN liten bebis till, men eftersom vi inte alls e överens på den punkten här hemma så får jag våldgästa dig så ofta jag hinner sen...



Älskar dig!



Puss puss



Jag tycker

2010-02-01 @ 11:21:57
Postat av: Klara

Angående det här med Familjen annorlunda, tycker det är fel att kalla det annorlunda. Man är inte speciellt annorlunda, bara mer barn och högre ljudnivå. Vi är tio barn i min familj (elva men min bror är död) och jag tycker inte att vi är annorlunda. Jag kan uppskatta att vi är så många, man har alltid någon :)

2010-02-03 @ 12:22:07
URL: http://fuckinghoe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0