Att jag aldrig kan låta bli.

När jag väl börjat greja finns det inget stopp på mig.
Jag skulle ta det lugnt och vila ryggen idag, men så blev det inte.
Som vanligt :p
Jag har damsugit två gånger, diskat två gånger, torkat golven, lagat mat, sorterat bebiskläder osv.
Jag fick massa fina bebiskläder från de nya paret som bor i huset jag växt upp i.
Tyvärr går det ju inte lägga in bilder på denna datorn så jag kan inte visa er :(
Men de har en liten tjej, så det blev mest rosa precis som allt annat jag har innan istort sett så vi får hoppas på att det är en liten Hailey i min mage. (Men det tror jag.)
Har ju så många fina klänningar och kjolar som nog inte skulle uppskattas på en liten Jamie ;-)
Men vi får se om vi kommer få använda klänningarna eller inte :p
Nu har jag i alla fall satt mig i soffan för att vila lite, ryggen värker nu kan jag lova :p Men det går snart över! :)
Vi fick även ett jättegulligt örngott till kudden i vagnen som de står "TUFFING" på :)
Ikväll ska vi nog bara ta det lungt här hemma, slöa framför tvn kan jag tänka mig.
På måndag börjar Micke sin kurs också så då kommer jag bli ensam på dagarna!
Så om någon av mina vänner också sitter hemma och har tråkigt på dagarna så kan ni ju komma hit och hålla mig sällskap någon dag! =)
Bara att slå en pling vettni :)

Nej, nu ska jag hitta på nåt annat!

PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

Svar:

Vad har ni bestämt för namn om man får fråga? :)



Näe..vi har pratat lite namn men att bestämma sig nu är lite för tidigt tkr vi :)

2010-02-06 @ 19:24:39
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

Svar:

Jag är som ett litet barn på julafton och kan inte hålla mig ;D haha..ajg måste VETA vad det är för kön, inte för att det spelar någon roll vad det är för kön men det är kul att veta ;D haha ..

2010-02-06 @ 19:28:57
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Marie Larsson

Hallå där, sätt fart på gubben vetja... Men jag vet hur det är, det blir bäst när man gör det själv. Kanske är du lik din mor?? Vi har fått sålt huset nu, skönt! Ska anlita städfirma till flyttstädningen... Kram gamla mamma/mormor

2010-02-06 @ 20:09:00
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

Svar:

WHAT?! o.O får inte ni reda på vad det är för kön på rul? alltså där ni bor..



Vi har diskuterat om det namnet också fast Haley utan i:et :P

2010-02-06 @ 20:49:00
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

Svar:

Aaah det är fina namn :)

Vi har diskuterat andra namn med ^^

2010-02-06 @ 21:16:24
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0