2 Februari

Godmorgon!

Idag vaknade jag av att svärmor ringde till min pojkvän och frågade om han kunde hjälpa henne med några saker.
Så han stack nyss iväg och skulle fixa lite sen när han kommer hem ska vi äta frukost :)
Jag sitter här i min sackosäck som jag drog in igår och har förbannat ont i ryggen :(
Hade tänkt sätta på tvn men kontrollen är så långt bort och jag orkar inte resa mig ;-) LAT (:
Det är väl säkert ingenting bra på tvn nu ändå kan jag tänka mig ;-)
Idag ska jag nog bara ta det lugnt och vila ryggen för imorgon ska vi tvätta hela kvällen så det kommer nog ta på ryggen rätt bra. Men jag får försöka ta det lugnt :)
Ska även äta tacos idag och det ska bli sååå gott :)
Hoppas även på att få se ett nytt avsnitt av one tree hill :)

Men nu kommer pojken hem så jag ska fixa lite frukost :)

Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0