1 Februari

Heey!

Maten blev helt okej förut, inte supergott men de funkade :)
Svärmor gör det mycket godare!
Tommie kom även på besök när vi satt och åt :)
Efter vi ätit satte jag mig och kollade på tvn, kikade på familjen annorlunda.
Riktigt roligt att kolla på faktiskt :)
Nu sitter Micke och Tommie och spelar buzz och jag har bänkat min röv i sackosäcken som jag nyss var ute och hämtade på förrådet ;-)
Sitter jävligt gött kan jag lova, men kan tänka mig att det kommer bli rätt jobbigt att resa på sig igen.
Synd att jag är pissenödig som fan bara så jag kommer få resa mig snart :p
Mormor ringde även förut och morfar har blivit mycket bättre så när hon ska klippa sig på torsdag så ska han hämta oss så ska vi dit och sova där.
Var hur länge sedan som helst vi var där nu! :(
Så på torsdag bär det av till Åsaka :)
Härligt!
Har längtat dit jätte länge nu!
Snart ska vi kolla på Raw sedan så ska jag nog faktiskt gå och lägga mig, sätta på lite two and a half men och sedan sova! :)
Trodde jag hade tvättid imorgon men det var visst inte förän på onsdag så imorgon blir det en lugn dag! =)

Vad har ni planerat inför morgondagen? :)

Vi hörs igen imorgon, godnatt :*


Fressten, idag har jag och Micke varit tillsammans i 2 år och 5 månader :)

Kommentarer
Postat av: Ett mirakel kommer snart

Tycker familjen annorlunda är så underbart att titta på helt otroligt att de kan vardagen gå runt med så många barn! :) Men jag skulle då aldrig klara av det, tre eller fyra som mest bara för att jag själv är uppväxt med tre bröder =) I morgon ska jag ialf ta en tur till IKEA och inskaffa mig en sån där nattlampa till barnet som de ska sluta att sälja :( Lika bra att slå till då! :) O kuddar ska det också bli, har så fruktans värt ont i ryggen och nacken så behöver nya och bekväma kuddar :) Vad ska du själv göra? :)

2010-02-01 @ 22:14:00
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Ett mirakel kommer snart

Låter ändå skönt att ha en stor familj. :) Jag förlorade min pappa ganska hastigt -93 då han fick en infektion i hjärtat så det gick väldigt fort på några minuter bara. (då han var botten förkyld, skyndar det på processen) Så jag o min familj är ganska samman svetsade kan man säga men jag måste ärligt säga att vi värderar och älskar varandra mer.. Ja, det är ändå sjukt tycker jag att man kan få så ont i ryggen redan nu men jag har ju soclios också så det förvärrar saken :( Jag är 23 år gammal och är i vecka 12 på torsdag :) Inte långt kvar för dig :) Har du inskaffat allt som behövs? :) Ha en underbar tisdag!

2010-02-02 @ 09:31:04
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & GRavid <3

Aa okej :) Är ni "bara" systrar? :)



Grattis till "års-dagen" :)



Mysigt med en sackosäck :)

sån kanske man skulle,införskaffa sig sen ;)

Ska du hitta på idag då?



Kram

2010-02-02 @ 09:46:37
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0